Živá hospoda 2015

Živá hospoda 2015


Se zástupci realizačního týmu Plzně 2015 jsem se poprvé setkal ještě v pozici marketingového manažera značky Horsefeathers. Následně jsem aktivně řešil spolupráci na přípravě kampaně Movember, které předcházel krátký film Vive la MO! Made in Movember. V něm jsem plnil úlohu scénáristy, producenta i režiséra v jedné osobě. Video, které se natáčelo v Plzni vzniklo ve spolupráci s NoLimit studiem a bylo úspěšně použito ve zmíněnované kampani určené ke zvýšení povědomí o mužském zdraví v rámci prevence rakoviny prostaty a varlat.

Ještě jako člen Horsefeathers teamu jsem se stal duchovním otcem, jak se ukázalo, velmi úspěšného merchandisingu a zároveň autorem hashtagu #copatutoje poukazující na specifika plzeňského dialektu.


Třetí a závěrečnou etapou byla nabídka na koordinaci samostatného projektu Živá hospoda Plzeň 2015, která přišla bezprostředně po založení MarketingTaxi.
Úkolem Živé hospody je koordinovat každodenní živá vystoupení, která během roku probíhají po celé Plzni v různých klubech, restauracích a hospodách tak, aby měl každý návštevník Plzně šanci užít si při své návštěvě i večerní koncert zdarma.

Jiří Hofreitr