Pilsen für Kinder
Západočeská metropole, která nesla v roce 2015 titul Evropské hlavní město kultury, každoročně láká mnohé zahraniční návštěvníky. Velké procento turistů logicky tvoří návštěvníci ze sousedního Bavorska.
Marketingové aktivity v oblasti turistického ruchu zajišťuje pro město Plzeň – TURISMUS p.o.. V průběhu letošního léta jsme měli možnost podílet se produkčně na televizní reportáži “Pilsen für Kinder” bavorské televizní stanice TVA Ostbayern.
Úkolem bylo představit Plzeň nejen jako vyhlášené město piva, ale především jako atraktivní destinaci pro rodinné výlety.
Výrobu reportáže zajišťoval televizní štáb TVA Ostbayern, my jsme se postarali o obsazení, koordinaci natáčení a celkovou produkci. Ve třech natáčecích dnech jsme s kamerou navštívili ZOO Plzeň, Techmania Science Center, Muzeum loutek, Dinopark Plzeň, Plzeňský Prazdroj a DEPO2015.
Desetiminutová reportáž “Pilsen für Kinder” se mimo TVA Ostbayern objevila opakovaně také programu OTV Oberpfalz v rámci vysílání stanice RTL. Vy si ji můžete prohlédnout ZDE.
Díky perfektnímu načasování, jsme byli schopni projekt zrealizovat paralelně s crossmediální reklamní kampaní pro plzeňské turistické atrakce Techmania a Dinopark, což celkový efekt kampaně výrazně posílilo. Výsledkem je vysoká sledovanost, kterou jednotlivé stanice vykázaly a velmi pozitivní zpětná vazba, která je příslibem další spolupráce.
Spolupráce s Marketing Taxi na natáčení PR reportáže pro bavorské televize byla perfektní a naprosto profesionální. Vše proběhlo tak, jak bylo domluveno. Navíc jsme na základě výborných výsledků a dobré sledovaností získali výhodně i další vysílací prostor, což byl příjemný bonus. Vedle zprostředkování zakázky nám velice pomohl i odborný pohled profesionálů, kteří reklamní trh v sousedním Bavorsku velice dobře znají.
Mgr.Helena Prokopová (Plzeň-TURISMUS p.o.)
Zpracování koncepce a plánování televizní reportáže společně s Jirkou Hofreitrem a Zdeňkem Hečlem z MarketingTaxi bylo velice konstruktivní a přínosné. Stejně tak realizace samotného projektu v Plzni. Veškerá logistika byla perfektně zorganizována, herci výborně připravení a natáčecí místa optimálně zvolená a připravená.
Matthia Walk (Redaktor, TVA Ostbayern)