Hip Hop Kemp 2015
Instagram je právem označován za Facebook na steroidech. Do popředí se zde více než cokoliv jiného dostává vizuální komunikace. I tento fakt pravděpodobně způsobuje odliv mladších uživatelů od Facebooku směrem k Instagramu. Jeho pozice v rámci sociálních sítí se zdá být prozatím nezpochybnitelná. Například v loňském prosinci vůbec poprvé předčil v počtu aktivních uživatelů i v Americe velmi populární Twitter.
Mladým uživatelům údajně vadí i fakt, že Facebook se již naučila ve velkém používat i starší generace, a tak není problém se na něm potkat s vlastními rodiči nebo zaměstnavatelem. Podobných vlivů je prozatím Instagram ušetřen, neboť starší generace ho jen málokdy chápe.
Pokud ale máte v plánu oslovit nebo pracovat s cílovou skupinou pod 30 let, měli byste se dobře připravit. Když navíc plánujete největší hip hopový festival v Evropě, který stanice CNN dokonce zařadila mezi 50 nejlepších hudební festivalů světa, nezbývá vám na chyby prostor.
Úkolem MartketingTaxi v rámci 14. Ročníku festivalu Hip Hop Kemp byla aktivní komunikace na Instagram během festivalu a také bezprostředně po jeho skončení. Ta spočívala ve správě profilu, tvorbě obsahu a zmíňované aktivní komunikaci.
Dali jsme si jediný úkol: Profil @hiphopkemp se musí na oněch 5 dní stát sociální sítí v pravém slova smyslu.
To jsme beze zbytku splnili. Dokonce jsme během festivalu získali více než 30% nárůst followerů. Dokázat udržet aktivní komunikaci na festivalu, kam nakonec dorazilo 30.000 lidí bylo chvílemi opravdu náročné. Nicméně jsme velmi rádi, že se nám to podařilo a především že jsme u toho byli.
Stálo to za to! 😉