Vodafone Nápad roku 2015
Jsem velmi rád, že jsem se mohl aktivně podílet na přípravě a průběhu 8. ročníku soutěže Vodafone Nápad roku 2015.
Nejprve jsem se autorsky podílel na vzniku e-booku 10 kroků k podnikání.
Následně jsem pracoval na vizuální a textové podobě kampaně Nenech svůj nápad zemřít, která předcházela vyhlášení samotné soutěže Vodafone Nápad roku 2015.
V průběhu soutěže a bezprostředně po ní jsem dostal na starosti přípravu tiskových podkladů včetně zpracování příběhů jednotlivých soutěžících a následnou komunikaci se zástupci médií.
Bylo velmi zajímavé a zároveň přínosné podívat se do zákulisí takové soutěže, jakou je Vodafone Nápad roku, která motivuje studenty i širokou veřejnost k zahájení podnikání a podpoře inovativních projektů.
Jiří Hofreitr
Reference:
„Jirka Hofreitr spolupracoval na 8. ročníku soutěže podnikatelských záměrů Vodafone Nápad roku 2015. Je autorem e-booku 10 kroků k podnikání. Dále pracoval na vizuální a textové stránce kampaně Nenech svůj nápad umřít a v neposlední řadě se staral i o komunikaci a tvorbu podkladů se zástupci médií. Jsem velmi rád, že jsem ho poznal.”
Martin Kešner, zakladatel soutěže Vodafone Nápad roku