Jiří Hofreitr
Působil mnoho let jako externí redaktor v několika hudebních a společenských časopisech včetně celostátního deníku. Od roku 1998 měl několik autorských pořadů na Českém rozhlase (ČRo 4 Vltava, ČRo 6 Svobodná Evropa, Český rozhlas Plzeň, Radio Wave). V minulosti založil a vedl dva designové oděvní projekty BigPig a Glue. V roce 2004 přijal nabídku na pozici designéra značky Horsefeathers. O pět let později začal tamtéž pracovat jako marketing manager. Velká část jeho profesní kariéra vždy oscilovala mezi marketingem, designem a kulturou. Jeho specializací je tvorba marketingových konceptů, kreativní zpracování scénářů, tvorba příběhů a claimů, komunikace na sociálních sítích a krizová komunikace.
Reference
Dr.Ivan Slabý, pořadatel mezinárodního hudebního festivalu “Jazz bez hranic”
„Jiřího Hofreitra jsem oslovil na základě doporučení a vyplatilo se. Je opravdu první, kterého jsem za celých 22 let pořádání jazzu v Plzni potkal, kdo má k marketingu festivalu přístup podle mých představ. Plně mu důvěřuji.“
Konrad „Kone“ Heigl, spoluzakladatel, Marketing & Sales, actionsportsjob.com; Ad Sales & Editorial Organisation, Boardsport Source
„S Jiřím Hofreitrem jsem hodně let úspěšně spolupracoval a znám ho jako zodpovědného, upřímného člověka, který má z obchodního hlediska výborné a fungující nápady. Navíc si ho vážím i jako člověka. Vždycky jsme si našli čas na zajímavé inteligentní privátní rozhovory. Doufám, že s ním budu moci v budoucnu opět spolupracovat“
Christoph Mann, podnikový šéf, Deutscher Levante Verlag GmbH
„Jiřího Hofreitra jsem poznal jako velmi kreativního člověka s výbornými nápady. Rád ho doporučím všem, kteří hledají obchodního partnera, jenž myslí a tvoří mimo oblast obvyklých řešení.“
Bc. Kateřina Malečková, starostka města Blatná
„Rozhodnete-li se vstoupit do politiky, a to rovnou s přáním vyhrát, oslovte pana Hofreitra. Mně přála náhoda, že navštívil Blatnou na začátku mé předvolební kampaně a věnoval mi svůj čas. Nasměroval mě a také usměrnil v nápadech, které se na mě hrnuly ze všech stran. Rady, které mi dal, samozřejmě psát nebudu, protože mě možná do budoucna čekají další výzvy a tak nechci odkrývat karty. Vím ale bezpečně, že telefon a mail na pana Hofreitra si nechám uložený.“
Sandra Černá, Poesie – jídlo jedna báseň
„Jirka mi otevřel obzory v rámci komunikace na sociálních sítích. Pomohl mi formulovat můj příběh a konzultoval se mnou obchodní i marketingovou strategii. Budu ráda, když budeme ve spolupráci pokračovat.“
Marek Rejman, koordinátor a hlavní iniciátor hnutí Movember v ČR
„Jirka pro Movember dlouhodobě odvádí skvělou práci, ať v rámci merchandisingu, tak i v koordinaci a produkci přidružených akcí. Ty jednak zvyšují povědomí o hnutí Movember, ale současně přinášejí i reálné zisky v rámci fundraisingu.“
Luboš Krýsl, předseda představenstva Akciového pivovaru Letiny
„S Jirkou Hofreitrem spolupracuji dlouhodobě, často a rád. Začali jsme v rámci několika projektů a postupně jsme se dostali až na přípravu korporátní identity, marketingovou strategii, merchandising a komunikaci našeho akciového pivovaru v Letinech.“
Blanka Antošová, Domácí pekárna Blatná
„Jiřího Hofreitra jsem si vybrala pro tvorbu mého loga, protože mne moc baví jeho styl práce… Zamyslí se nad vaší firmou (jak velkou, tak malou – jako v mém případě) komplexně, hloubkově…co vyrábíte a pro koho, jak má firma pomocí loga působit, dopředu plánuje věci, které by vás ani nenapadly a až později zjistíte, jak vám tím vlastně zjednodušil práci. Jeho návrhy mají hravost, lehkost, jednoduchou krásu a hlavně originalitu. Určitě se vám tahle investice do zkušenosti a kvality vyplatí.“
Nejnovější komentáře